רדיוס 100FM היא תחנת רדיו פופולרית בקרב צעירים בישראל. התחנה משדרת מוסיקת להיטים עדכנית, תוכניות מלל מרתקות ותוכניות ספורט, ומציעה לכם פלטפורמה אידיאלית להגיע לקהל היעד שלכם.
השאירו פרטים ונתחיל להקפיץ את העסק שלך!
רדיוס 100FMמתאפיין במאיזנים צעירים מאיזור המרכז, בעזרת הפרסום בתחנה תוכלו ממש לדבר עם הקהל שלכם כאשר הם נוהגים ברכב או נחים בבית.
החל מתשדרי פרסמות או חסויות - תוכלו לייצור חבילת פרסום אפקטיביות שמורכבת משלל האופציות.
רדיוס 100 זו תחנת רדיו פופלארית ומוערכת, פרסום בתחנה זו יעניק גם לעסק שלכם מיתוג בהתאם.
פרסום ברדיו הוא כלי שיווקי יעיל ומוכח, שיכול להוביל להגברת המודעות למותג שלכם, לעידוד מכירות ולשיפור תדמית החברה.
אופציות הפרסום בתחנת רדיוס 100FM הן מגוונות, כאשר האופציה הבולטת היא שידור פרסומת במהלך הפסקת הפרסומות. פרסומת הוא תשדיר באורך של כ – 30 שניות ומאפשר העברת מידע ומסרים, בזכות אורכו הגדול יחסית. מאחר והפלטפורמה היא כזו שמחייבת שימוש בשמע בלבד, ללא עזרים נוספים, 30 שניות הן אורך גדול מספיק כדי ליצור תשדיר מנצח.
אופציה שנייה היא לשדר חסויות לפני שידור החדשות ולפני היציאה לפרסומות במהלך התכנית המשודרת. היתרון של האופציה הזו היא שגם מאזין שלא מעוניין לשמוע פרסומות, לא יכול לבצע הפרדה בין התוכן המשודר לבין החסות מאחר והיא משודרת בצמידות לתכנים האחרים. מעבר לכך, החסות היא באורך של כ – 6 שניות ולכן ממוקדת יותר. כשתשדיר ארוך יותר, הוא עלול להיות פחות תמציתי והמאזין עלול להעביר תחנה עוד לפני שהחלק החשוב בפרסומת מגיע. בחסות, שהיא קצרה בהרבה, מה שמשודר, הוא התמצית בלבד.
האופציה השלישית היא שילוב תוכן שיווקי במהלך התכניות המשודרות. ניתן לשלב את התוכן השיווקי בתכניות המלל אך לא רק. גם בתכניות שעיקרן מוסיקה, ניתן לשלב תוכן שיווקי, ואם הוא מתקשר בצורה כזו או אחרת לאופי התכנית – זה יכול להוות יתרון גדול וליצור אפקטיביות בפרסום!
היתרונות ברדיוס 100FM הם רבים. הראשון הוא עלות הפרסום. מצד אחד, מדובר בתחנה אזורית שמקבצת אליה קהל מאזינים רחב מאוד, אך מצד שני, עלות הפרסום בתחנה אינו גבוה יותר בהשוואה לתחנות אזוריות אחרות ואף נמוך בהשוואה לתחנות ארציות. מעבר לכך, עלות הפקת התשדיר זול יותר, מה שבצורה כוללת עוזר לעלות הנמוכה יחסית. היתרון השני, הוא קהל רחב ומגוון, אך בעלי מכנה משותף מבחינה גיאוגרפית – המאזינים ברובם הגדול תושבי המרכז והסביבה. ברובו, מדובר בקהל צעיר וייחודי. יתרון נוסף הוא חלוקת התכנים במהלך השבוע. באמצע השבוע, התכנים הם בעיקר מוסיקליים. בסופי השבוע ישנן תכניות תוכן בנושאים שונים. החלוקה הזו יכולה לעזור למפרסם לדעת מתי כדאי לפרסם בכדי שיגיע אל קהל היעד שלו.
קהל היעד של תחנת רדיוס 100FM מורכב מקהל צעיר בעיקרו בטווח הגילאים 18-45 ומעלה, תושבי המרכז והסביבה, ממעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה, כאשר עקב חלוקת השידורים והחלוקה של השבוע לתכנים מוסיקליים באמצע השבוע ולתכנים מילוליים בסוף השבוע, ניתן לפלח את קהל היעד ולפי זה לפרסם ביתר יעילות ואפקטיביות.
עם כל זה חשוב מאוד לפני שמתחילים את הפרסום ברדיו לבחון את קהלי היעד של עוד ערוצי רדיו בישראל מאחר ואחת הדרכים ליצור פרסום אפקטיבי ברדיו היא לפגוש את קהל היעד שלך במספר מקומות שונים, וגם אפילו להציע את העסק שלך אל מול קהל יעד חדש שפחות מכיר אותך אך יכול בהחלט להיות לקוח פוטנציאלי לעסק שלך!
בשנים האחרונות הלכו והתחזק הצורך בתכניות בוקר ולכן כל תחנה רוצה לפצח את הסוד לתכנית בוקר שתצליח לגרוף אחוז גבוה של מאזינים. גם בתחנת רדיוס 100FM עושים זאת בהצלחה, עם תכנית הבוקר של שירה זהבי. התכנית זוכה לפופולריות רבה, והיא משלבת בתוכה אקטואליה, מוסיקה, שיחות עם מאזינים, דיווחי תנועה ועוד. תכנית נוספת, מפורסמת ביותר, היא תכניתו של ירון אשבל – מנהרת הזמן המשדרת מוסיקה מהעשורים הקודמים.
אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!