קידום מסר או אג'נדה בין אם למוצר מסוים ובין אם לחברה בצורה כללית יותר.
תשדיר פרסומת תדמיתי ברוב המקרים יהיה ארוך יותר מהרגיל (מעל ל-15 שניות) ויכלול מידע רב ככל האפשר. בנוסף, תשדירים אלו יהיו איטיים יותר, בעלי גוון עדין ורגוע על מנת שלא לייצר אנטגוניזם אצל המאזינים (בכל זאת מדובר על תשדיר פרסומת).
פנייה להיגיון
ניסיון ליצור מניפולציה אצל המאזין ולגרום לו להפעיל את השכל הישר. למשל, בהשוואה בין מתחרים, תוכלו להבחין ביתרון משמעותי של המותג המפרסם או מול מתחריו, אך לעולם ההשוואה תהיה על תכונת מוצר ספציפית וייחודית כשהחסרונות המובהקים אל מות המתחרים אינם חלק מהלופ.
פניה לרגש
שיטת פרסום נפוצה הגורמת לקהל היעד המאזין לחוש חיבה למסר הפרסומי ולייצר פעולה אקטיבית. חברות תרופות עושות שימוש נרחב באופציה זו ומעלות בעיות בריאותיות כדוגמא בתשדיר הפרסומת ומיד לאחר מכן פתרון קל ופשוט בדמות תרופה חדשה שיצאה לשוק