קידום מסר או אג'נדה בין אם למוצר מסוים ובין אם לחברה בצורה כללית יותר.
תשדיר פרסומת תדמיתי ברוב המקרים יהיה ארוך יותר מהרגיל (מעל ל-15 שניות) ויכלול מידע רב ככל האפשר. בנוסף, תשדירים אלו יהיו איטיים יותר, בעלי גוון עדין ורגוע על מנת שלא לייצר אנטגוניזם אצל המאזינים (בכל זאת מדובר על תשדיר פרסומת).
ניסיון ליצור מניפולציה אצל המאזין ולגרום לו להפעיל את השכל הישר. למשל, בהשוואה בין מתחרים, תוכלו להבחין ביתרון משמעותי של המותג המפרסם או מול מתחריו, אך לעולם ההשוואה תהיה על תכונת מוצר ספציפית וייחודית כשהחסרונות המובהקים אל מות המתחרים אינם חלק מהלופ.
שיטת פרסום נפוצה הגורמת לקהל היעד המאזין לחוש חיבה למסר הפרסומי ולייצר פעולה אקטיבית. חברות תרופות עושות שימוש נרחב באופציה זו ומעלות בעיות בריאותיות כדוגמא בתשדיר הפרסומת ומיד לאחר מכן פתרון קל ופשוט בדמות תרופה חדשה שיצאה לשוק
חבילת הפרסום הכי אפקטיבית לעסק שלך. יוצרת חוויה מקומית מלהיבה של מוצרים במחירי מבצע לא שגרתיים. מאופיינת בתשדירים קצרים בעלי אופי מכירתי, קריינות מתלהבת ומושכת במיוחד ו ברוב המקרים עם נעימת רקע או ג'ינגל המתנגנים ברקע ויוצרים תחושה מבצע מיוחד לתקופת זמן מוגבלת. מה כלול בחבילה? תשדירים באורך של 10 שניות ב-3 תחנות מקומיות: רדיו […]
קמפיין תדמיתי המקדם את המוצר / העסק שלך בצורה קבוע ובכמות תשדירים רבה לאורך היום. הערת מסר ברור וחד לקהל היעד העיקרי עד לכדי מצב שהוא אינו יכול להתעלם מכך וכפועל יוצא גם מזמזם את הג'ינגל במהלך היום… מה כלול בחבילה? 12 ימי שידור (חודש ברוטו – 3 ימים בשבוע למשך 4 שבועות) בתחנות רדיו […]
A campaign that repeatedly plays your message in a catchy, short and clear way to the point where listeners have no other option but to remember it and simply act on it. The target audience is a local audience in the center and in the south who are on the road most of the day […]
אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!