חבילה מכירתית לפרסום ברדיו

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

הנעה לפעולה

קמפיין פרסום ברדיו המשווק מוצר / שירות או כל דבר אחר, ובסיומו "שורת מחץ" המשכנעת את המאזין לבצע פעולה כלשהי על מנת להתקרב לרכישת המוצר. לדוגמא, טלפון כוכבית מקוצרת ("חייגו עכשיו….") או "חפשו אותנו בגוגל". משפט הסוגר את התשדיר בצורה חדה ושאינה משאירה מקום לספקות. אתם צריכים את המוצר עכשיו ומיד!

יצירת "לחץ" מדומה

"רק היום ורק עד גמר המלאי!" כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה? כן, אינספור פעמים. שיטת שיווק הגורמת למאזינים ללחץ, גם אם ישנה ההבנה שמדובר על פרסומת בלבד. המאזין הממוצע מקבל את הרושם שמדובר על מבצע חד פעמי ושאינו יכול להפסיד אותו, כי אם יתמהמה יותר מדי פשוט לא יישאר במלאי. לרוב תשדירים אלו יהיו מהירים מאוד, מתלהבים במיוחד ואף קצרים ביחס לתשדירים רגילים (עד 10 שניות)

חיבור מוצר נקודתי לאירוע

שילוב בין האוירה הכללית בשוק לבין מוצר המתאים לכך. למשל: קידום מסך טלויזיה מתקדם בתקופה בה משודר המונדיאל. כלומר: פניה לגברים בעיצומו של אירוע בו מארחים חברים לצפייה משותפת, אז מה טוב יותר מלהתחדש במסך ענק ולצפות באיכות הכי טובה ולהינות מחווית צפיה מושלמת?
×

מעוניינים לפרסם ברדיו?

אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

×