קמפיין פרסום ברדיו המשווק מוצר / שירות או כל דבר אחר, ובסיומו "שורת מחץ" המשכנעת את המאזין לבצע פעולה כלשהי על מנת להתקרב לרכישת המוצר.
לדוגמא, טלפון כוכבית מקוצרת ("חייגו עכשיו....") או "חפשו אותנו בגוגל".
משפט הסוגר את התשדיר בצורה חדה ושאינה משאירה מקום לספקות. אתם צריכים את המוצר עכשיו ומיד!
"רק היום ורק עד גמר המלאי!"
כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה? כן, אינספור פעמים. שיטת שיווק הגורמת למאזינים ללחץ, גם אם ישנה ההבנה שמדובר על פרסומת בלבד.
המאזין הממוצע מקבל את הרושם שמדובר על מבצע חד פעמי ושאינו יכול להפסיד אותו, כי אם יתמהמה יותר מדי פשוט לא יישאר במלאי. לרוב תשדירים אלו יהיו מהירים מאוד, מתלהבים במיוחד ואף קצרים ביחס לתשדירים רגילים (עד 10 שניות)
שילוב בין האוירה הכללית בשוק לבין מוצר המתאים לכך.
למשל: קידום מסך טלויזיה מתקדם בתקופה בה משודר המונדיאל.
כלומר: פניה לגברים בעיצומו של אירוע בו מארחים חברים לצפייה משותפת, אז מה טוב יותר מלהתחדש במסך ענק ולצפות באיכות הכי טובה ולהינות מחווית צפיה מושלמת?
חבילת הפרסום הכי אפקטיבית לעסק שלך. יוצרת חוויה מקומית מלהיבה של מוצרים במחירי מבצע לא שגרתיים. מאופיינת בתשדירים קצרים בעלי אופי מכירתי, קריינות מתלהבת ומושכת במיוחד ו ברוב המקרים עם נעימת רקע או ג'ינגל המתנגנים ברקע ויוצרים תחושה מבצע מיוחד לתקופת זמן מוגבלת. מה כלול בחבילה? תשדירים באורך של 10 שניות ב-3 תחנות מקומיות: רדיו […]
קמפיין תדמיתי המקדם את המוצר / העסק שלך בצורה קבוע ובכמות תשדירים רבה לאורך היום. הערת מסר ברור וחד לקהל היעד העיקרי עד לכדי מצב שהוא אינו יכול להתעלם מכך וכפועל יוצא גם מזמזם את הג'ינגל במהלך היום… מה כלול בחבילה? 12 ימי שידור (חודש ברוטו – 3 ימים בשבוע למשך 4 שבועות) בתחנות רדיו […]
A campaign that repeatedly plays your message in a catchy, short and clear way to the point where listeners have no other option but to remember it and simply act on it. The target audience is a local audience in the center and in the south who are on the road most of the day […]
אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!