כמה עולה פרסום ברדיו?

FAQ Detail para1

מעוניינים לפרסם בתחנת הרדיו אבל לא יודעים כמה עולה הפרסום ברדיו?

קודם כל חשוב לפני שניגשים לפרסום ברדיו, חשוב להבין שהפרסום ברדיו הוא כלי שיווקי רב עוצמה שיכול לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם, ליצור מהעסק שלכם מותג ולהגדיל את המודעות אליו.
למעשה, לפי סקר TGI שנערך בשנת 2023, כ-70% מהאוכלוסייה בישראל מאזינים לרדיו באופן קבוע – כך שמדובר בפלטפורמת פרסום שבהחלט יכולה להניב לכם קהל לקוחות חדש וחם! כלומר מחיר הפרסום ברדיו הוא השקעה שבעזרת תכנון נכון יכולה להניב לכם רווח גדול.

 

אז כמה עולה פרסום ברדיו?

התשובה לשאלה בנואש עלויות ומחירי הפרסום ברדיו תלויה במספר גורמים, בינהן סוג הקמפיין שתרצו לבצע, תחנת הרדיו בה תרצו לשדר, אורך התשדיר, תדירות השידור ועוד.

שעות השידור משפיעות על מחירי הפרסום ברדיו מאחר ושעות הבוקר ושעות אחר הצהריים הן השעות הפופולאריות יותר ולכן גם מחירי הפרסום ברדיו בשעות האלה הוא יקר יותר. מדובר בשעות בהן הרבה מאזינים נמצאים בדרכים ומקשיבים לרדיו מהרכב. זאת לעומת שעות השידור של הלילה ולפנות הבוקר, שהן פחות פופולאריות ולכן מחיר הפרסום ברדיו בשעות האלה הוא גם בהתאם – אך עדיין יכולות בהחלט להיות רלוונטיות אפילו יותר לקהלים ועסקים מסויימים.

אורכו של התשדיר הוא גם גורם שמשפיע מאוד על מחיר הפרסום ברדיו, מאחר ואם התשדיר יכיל הרבה מילים ויהיה ארוך, הוא יהיה יקר יותר ואם יהיה קצר, הוא יהיה זול יותר בהתאמה.

בחירת סוג הקמפיין אותו תרצו לפרסם גם משפיעה על המחיר וכמה עולה הפרסום ברדיו. כאשר מפרסים ברדיו יש מגוון אופציות של פרסום – תשדיר פרסומי בהפסקות הפרסמות, חסות או שילוב תוכן שיווקי על העסק שלך במהלך התוכנית עצמה. לכל סוג קמפיין כזה יש את היתרונות והחסרונות ולכן גם מחיר הפרסום משתנה. כמו כן, ניתן גם להקים קמפיין שישלב את מגוון אופציות הפרסום ובכל הוא יהיה אפקטיבי, יעיל יותר ויכנס לתודעת המאזינים בדרכים יצירתיות!

לבסוף, ישנו הגורם המשפיע ביותר על המחיר ועלויות הפרסום ברדיו והוא הבחירה האם להתמקד בפרסום בתחנות רדיו אזוריות, או לבחור פרסום בתחנות הרדיו הארציות. מדובר למעשה בשתי סוגי תחנות. הרדיו האזורי שפונה רק לאיזור מסויים ולקהל יעד מקומי (רדיו דרום, רדיו חיפה, רדיו ירושלים, רדיו תל אביב ועוד…), והרדיו הארצי שאותו אפשר לשמוע מכל מקום בארץ (גלגל"צ, רשת ב', רשת ג' וכו…).
במקרה הזה – העלות הממוצעת לפרסום ברדיו האיזורי הוא כ – 5,000 ש"ח לשבוע, והפרסום ברדיו הארצי הוא במחיר ממוצע של 25,000 ש"ח לשבוע.

חשוב לזכור שמחיר הפרסום ברדיו מושפע מהרבה גורמים כמו שהוזכרו למעלה וגם בסוג העסק, קהל היעד ועוד… ולכן כדי לדעת באמת מהן עלויות הפרסום שלכם רצוי להתייעץ עם חברת פרסום מקצועית שמנוסה בפרסום ברדיו, וזאת על מנת שתקבלו את המחיר הטוב ביותר לקמפיין אפקטיבי.

 

רוצים לדעת כמה עולה פרסום ברדיו לעסק שלכם?

צרו קשר עוד היום עם צוות המומחים שלנו בלוקאל רדיו ונשמח להעניק לכם הצעת מחיר מדוייקת שתתאים לצרכים ולמטרות שלכם!

×

מעוניינים לפרסם ברדיו?

אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

×