ברדיו ניתן לפרסם בצורה עקיפה באמצעות החדרת מסרים שלא באמצעות פרסומות או חסויות מסורתיות.
לדוגמה, שילוב מותג מסוים בתוך רצועת שידור עצמה כאשר השדרנים עצמם יקדמו את המוצר, יניעו לפעולה ויצרו פעילויות תוכן מגוונות ואף שעשעונים אקטיביים על מנת לייצר ביקוש למוצרים.
אופציה נוספת היא שידור מלא מהשטח – השדרנים עצמם יגיעו לבית העסק וישדרו את התכנית, כאשר לאורך כל רצועת השידור יקדמו את מוצרי העסק, מבצעים, הנחות ופעילויות שונות.
בנוסף, ניתן לרכוש זמן אוויר ולעלות לאוויר כנציג החברה ולענות על שאלות המנחים בנושא מסוים (לדוגמא עו"ד, רואה חשבון, בעל ידע אחר) בתוך רצועת שידור מתאימה במהלך היום.
בכדי להשתמש בשיטות הללו אפשר לפרסם את העסק בכל תחנות הרדיו החל מהתחנות המקומיות והאיזוריות, וגם על ידי פרסום ברדיו כאן וכל שאר התחנות הארציות.