באיזה סוגי מסר ניתן להשתמש בפרסום ברדיו?

FAQ Detail para1

ברדיו אפשר לקדם מסרים רבים, החל במסר מכירתי, תדמיתי, פניה לרגש, פניה לשכל ועוד ועוד.

בהתאם למוצר אותו אתם משווקים, נוכל להתאים עבורכם תשדיר שיתן את התוצאה הרצויה.

למשל, פרסום מוצר מענף הריהוט, עדיף שישודר לאורך זמן ולא לקמפיין קצר.

קהל יעד לדלתות פנים, מטבח, סלון או פינת אוכל, הוא קהל יעד מאוד ייחודי שבדיוק עכשיו מחפש את המוצר וככל הנראה פניה מאסיבית בקמפיין קצר לא ישרת אותנו.

אנו צריכים להגיע לכמה שיותר "אוזניים שומעות" לתקופת זמן ארוכה על מנת למקסם את האוכלוסיה הרלוונטית למוצר שלנו,

גם במחיר של לוותר על מספר ימי שידור בשבוע ולמתוח כמה שאפשר את הקמפיין בצורה חכמה.

לעומת זאת, קמפיין מכירתי של מוצר חשמלי יכול להיות משודר לתקופת זמן קצרה ולקדם מוצר במבצע לרכישה מיידית "רק עד סוף השבוע!!"

×

מעוניינים לפרסם ברדיו?

אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

×