קהלי יעד

חשוב לדעת מהו קהל היעד המדוייק עבור העסק שלך!
מאזיני רדיו

מי מאזין לרדיו?

רדיו מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים של מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם, כולל כאן בישראל. בעבר, תחנות שידרו רק מוזיקה, אך כיום ניתן לומר כי התמונה שונה וזאת בשל השפע של תוכניות הרדיו בנושאים שונים לצד פלייליסטים מכל הזמנים.

קרא עוד

קהל יעד עיקרי

אוכלוסיית הצרכנים הפוטנציאליים שלכם בצורה הכי מדויקת. לדוגמא: חברת ליסינג הפונה לקצין התחבורה של החברה. דוגמא נוספת: חברת איפור הפונה לנשים בגילאי 35-65. מדובר בעצם על קהל היעד שהוא זה שהמוצר מיוצר עבורו וזה שאליו נרצה לפנות בצורה ישירה או עקיפה על מנת לגרום לו לבצע פעולה כלשהי, אם רכישה או העלאת מודעות. קהל היעד העיקרי הוא בעצם זה שמקבל את ההחלטה הסופית לגבי המוצר / המותג שלכם.

קהל יעד משני

האנשים שנחשפים לפרסום שלכם ומשפיעים בצורה כזו או אחרת על קהל היעד העיקרי לרכישה או העלאת מודעות. למשל – פרסום תכשיטי נשים בערוצי ספורט הנחשבים למדיה גברית מובהקת. המסר יכול להיות "קנה תכשיט לאשתך" לדוגמא. אפשרות לפניה דווקא לקהל יעד משני יכולה להיות במוצרים מתחום הבריאות. כמו למשל מכשירי שמיעה – כאן הפניה תהיה להורים לילדים בעלי לקויות שמיעה או לילדים להורים בעלי לקויות שמיעה. ב-2 המקרים הפניה תעשה לאותו קהל יעד (גילאים 30-50 פחות או יותר) המשפיעים בצורה ישירה או עקיפה על קהל היעד העיקרי לרכישת המוצר.
×

מעוניינים לפרסם ברדיו?

אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

×