השוואות
השוואת בין פרסום ברדיו לפרסום באינטרנט ובטלוויזיה
על אף עלייתם של הדיגיטל והרשתות החברתיות, הרדיו והטלוויזיה עדיין תופסים חלק משמעותי בחיים של כולנו – בין אם אנחנו בדרך לעבודה או ממנה, או חוזרים הביתה לספה ופותחים טלוויזיה כדי לתת למוח מנוחה. שתי הפלטפורמות עדיין רלוונטיות מאד לכל עסק המעוניין לפרסם את עצמו, למשוך קהל ולחזק את המודעות למותג שלו.
בניגוד לפרסום באינטרנט, הפרסום ברדיו אולי נשמע פחות זוהר ויצירתי, אבל למעשה יש בו יתרונות רבים מאוד שמתעלים אפילו על הפרסום באתרים הפופולריים ביותר, בהנחה שהפרסום מתבצע כהלכה.
כלל אצבע בעולם הפרסום הוא שככל שישמעו אותך יותר, כך הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי יבחר במוצר שלך, גדול יותר. ואם כך, איפה תוכלו לקבל את הפלטפורמה האולטימטיבית לפרסום מחזורי וקבוע לאורך כל היום ולמספר ימים? כמובן. ברדיו. המושג "רפיטציה" הוא בעצם "מחזוריות", ובפרסום ברדיו הפירוש הוא כמובן: כמה פעמים קהל היעד שלנו צריך לשמוע את המסר שלנו על מנת לפעול ולבצע רכישה או פשוט להכיר במותג שלנו. הרדיו מהווה פלטפורמה מצוינת לקידום מסר פרסומי בדמות מוצר, חסות, מסר תדמיתי או כל דבר אחר ובתדירות רבה במיוחד כך שאין אפילו מאזין אחד שיוכל לפספס את מה שתרצו לומר.
המסר הפרסומי הטוב ביותר הוא זה שמגיע בדיוק כשאתה מחפש אותו. מה הכוונה? תחשבו על סיטואציה פשוטה מהחיים – "רעב" ופתאום ממש "במקרה" פוגשת אתכם פרסומת ברדיו של "עסקית צהריים + שתייה"... במילים אחרות, ברדיו אפשר ממש לבחור את שעות השידור ולקדם מסרים בהתאם לסדר היום של הלקוחות שלכם. תוסיפו על כך את העובדה שמרבית מאזיני הרדיו נוהגים תוך כדי האזנה ותקבלו אופציה קלילה ופשוטה לגרום להם פשוט לשנות את יעד הנסיעה שלהם ישירות אל הסניף שלכם, בין אם מדובר על רכב חדש, קולקציית ביגוד לקיץ או ספת רביצה מפנקת...
אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!